נעים מאוד, סא"ל (מיל') זוהיר פלאח

זוהיר פלאח הבעלים של צלף אבטחה

זוהיר פלאח, בעלים ומנכ"ל בחברת צלף אבטחה. החל את שירותו כלוחם בחטיבת גולני והוא בעל ניסיון של 26 שנות שירות כקצין בצה"ל בתפקידי פיקוד ומטה. השתחרר מהצבא בשנת 2017 בדרגת סגן אלוף. 

כמו כן, זוהיר פלאח הינו מנהל ביטחון מונחה בהכשרתו המקצועית מטעם משטרת ישראל. לזוהיר פלאח תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל ומזרח תיכון ותואר שני בביטחון לאומי מאוניברסיטת חיפה.

בשנת 2019 הקים את חברת צלף אבטחה במטרה להביא את כל הניסיון והמקצועיות הצבאית לשוק האבטחה והביטחון האזרחי. כל זאת יחד עם שימת דגש על שירותיות ללא פשרות.

צלף אבטחה – פרופיל חברה

חברת 'צלף אבטחה' נוסדה בשנת 2019 במטרה לספק פתרונות אבטחה ושמירה לגופים ציבוריים ופרטיים בכל שעות היממה. החברה מנוהלת על ידי אנשי מקצוע בעלי עבר ורקע צבאי עשיר, דבר המקנה לה רמת מקצועיות גבוהה ומאפשר לה להעניק מגוון שירותים ללקוחות המוסדיים והפרטיים כאחד.

'צלף אבטחה' מספקת שירותי אבטחה ושמירה למגוון מתקנים ומוסדות, ציבוריים ופרטיים כאחד – ישובים, מוסדות חינוך / ציבור, מפעלים ואתרים, מתקנים וחניונים, בתי מלונות, המגזר הפרטי, אירועים ועוד. אגף האבטחה המקצועי של החברה מעניק שירותי ייעוץ והקמה של מערכי אבטחה, בהתאם לדרישות הלקוח.

אנו שמים את הלקוח במרכז וכפועל יוצא היא איננו מתפשרים על מתן מענה מיידי, מהיר ומקצועי ללקוחות החברה, על תודעת שירות גבוהה, שימוש בכוח אדם מיומן ומקצועי בהתאם לצרכי הלקוח, הבנת הצרכים המשתנים והייחודיים של כל לקוח ולקוח והקפדה על אמינות ויושרה מקצועית.